delidolubiranneadayi bizim değerimiz 15 r kadar çıkmıştı, hastaneye almadılar 2 saatte bir emzirmemi istediler sürekli. Sarı ışıkta kalmasın olabildiğince aydınlılta veya beyaz ışıkta kalsın dediler. Dediklerini uygulayınca kendiliğinden geçti. Şuan sadece gözlerinde en geç orası geçiyormuş öyle dediler