Kızlar ben dünden önce yani çarşamba günü şeker yüklemesi yaptırdım. Kızım o gün aşırı derecede hareketliydi. Ama dün gün içinde en fazla 3 kez filan hissettim. Bugünde bu saat oldu daha hiç hissetmedim. İnternette araştırdım yaşayan anne çokmuş bunu ama yine de içim rahat etmedi sizler yaşadınız mı bunu hiç ?