Kızlar bazı sebeplerden dolayı kısa sürede on kg almıştım üzerine hamile kaldım 89 ile şuan 97 kg olmuşum doktor aşırı derecede kızdı insanların ne yaşadıklarını bilmeden bu kadar tepki göstermek hoş bişey mi ya özel doktor birde eşimin yanında etmediği hakaret kalmadı ben bişey diyemedim kilomdan kendim de rahatsız olduğum için napicam nasıl 9 ay geçer bu şekilde bilmiyorum 22 haftadaym 97 kiloyum ilk doğum normaldi acaba bu nasıl olur kilo normal doğuma engel mi