Merhaba kızlar, doktor tavsiyesi üzerine bugün inofolic combi hp’ye başladım. Bana üç ay kullanmamı söyledi günde 2 kere. Kutuda 20 kapsül var bu da 10 gün ediyor. Bitince tekrar mı almam lazım yoksa her ay bir kutu şeklinde mi almam gerekiyor ? Bir de pkoslu olup faydasını gören oldu mu ? 😊 duyduğum kadarıyla çok faydalıymış