Kızlar selam sabah boğaz ağrısıyla uyandım iltihap oluşmuş boğazımda. Haricinde ateş vs yok şimdilik. Doktoruma yazdım kbb görsün dedi ama vücudum iyi şimdilik gitmek de istemiyorum yani biraz kötü olursam giderim diye düşündüm. Evde önerebileceğiniz alternatifler var mı ? 31+4 haftadayım bu arada