Merhaba herkese,
Onumuzdeki hafta 33. haftama giriyorum. Sezeryan olacagim ancak belden uyusturmali mi yoksa genel mi karar veremiyorum. Genel olarak panik bir yapim var ve igne fobim var bele yapilan igneden cok korkuyorum, sonrasinda da ameliyat ortamina sahit olacak olmak beni cok geriyor😔 deneyimlerinize ve onerilerinize acigim🙏🏻