Bb95 kafanıza çok takıp stres yapmayın stres de bebeğin doğumunu gelmesini zorlaştırabiliyor. Bnm ilk gebeliğimde 39+4 e kadar hiiiç belirtim yoktu ev bile süpürür silerdim. Ama son 2 günde birden sancılar açıklık yatış ve doğum oldu 40+0 da güzel düşünün güzel olsun 😇 Rabbim sağlık sıhhat huzur ve bereketle bi avazda kolayca kavustursun yavrulsrımıza sizi bizi hepimizi inşallah 🤍🌸