Arkadaşlar merhaba.Ben bu ay kimyasal gebelik geçirdim 18 şubatta kanamam başladı 7 8 gün kadar sürdü.Ben pcosum ilaçsız regl olamıyorum diğer reglimde tekrar deneyeceğiz çatlatma iğnesi.Sorum şu doktor bana tarlusal verdi ben bu ilacı tam 19 martta regl olacak şekilde kullansam bi sorun olur mu acaba ? Tekrar yumurta geliştirici tedavi uygulayacağız çünkü yumurtanın gelişiminde bi sorun yaratır mı bu durum ? Kendiliğimden olmayı beklesem 35 40 gün vs bayrama denk geliyor diğer ay da boşa gidecek çünkü