Selensse Kızlar bebek bezi hangisini kullanıyorsunuz kaç aylıkken almaya başladınız ben dört buçuk aylığım alsam mı diyorum yavaş yavaş oğlum olucak inşallah molfix düşünüyorum aslında pure soft daha iyimiş sanırım . Ama kaç tane bez gider acaba
Rumeysacelikk46 Her bebeğin poposu her bezi tutmuyor o yüzden stok yapmak bana mantıklı gelmiyor 6 aylığız şuan 2 paket molfix aldım pıposuna alerji yapmazsa molfixden devam edeceğim