Açıklığı hiç olmadan normal doğuran var mı aranızda pazartesi için gün verdi doktorum suni sancıyla deneyeceğiz açılmam hiç yoksa riske atmak istemiyorum boşuna sancı çekip sezeryana dönmesinden korkuyorum eğer hiç açılma olmazsa suni sancı denemeye değer mi