Merveee_1997 hastaneye gittiğimde belim ağrıyordu sonra geçiyordu bu sefer kasıklarım ağrıyordu. Doktor ultrasonda bakarken birkaç kez kasılmanı hissettim dedi. Sonra Nst çekildim, göstermeye gidince acelesi vardı, gayet iyi sorun yok gidebilirsiniz dedi. Galiba dediğiniz gibi düzensiz diye bir şey demedi🤔🤔