Selam kızlar 23 haftalık hamileyim detaylı ultrason a girdim kilosu biraz geride dedi onun dışında bir sorunu yok dendi ama gebelik tansiyonu riski var dedi tahliller i verdim yine vericem ama tansiyondan dolayı çocuk zayıf doğabilir felan dedi canım sıkıldı yaşım 27 normalde tansiyon problemi hiç olmadı rahimdeki damarlarda atım yüksekmiş ilk gebelik pek bilgim yok başına gelen var mı nasıl oluyor bu risk olursa