Solmaz-Papatya kızlar dün aynı testten yaptım hiçbisey yoktu silik gölge çizgi bile yoktu ama bugün ilk idrarla 3 4 dakika içinde ikinci çizgi sanki silik gölge gibi gördüm banami öyle geldi
Solmaz-Papatya Anonimanonim evet canım dün yaptım bu testi asla bişey cıkmadı ne gölge ne silik ne kuruma
Solmaz-Papatya Cankuss35 bakalım canım bana göre dün yada bugün kahve rengi akıntı görmem lazımdı şuan öyle bişey yok bakalım takvime göre yarın onuda bekliyelim bakalım ne olacak
Solmaz-Papatya Yaseminn2345 kuruma çizgisi 3 4 dakika da mı oluyor canım ben çıplak gözle gördüm ama sonra tekrar uyumaya gittim ancq atabildim buraya
Solmaz-Papatya Nes7616 ben testi sabah saat 5.30 ta yapmışım ilk dakkalarda gördüm gölgeyi bana öyle geldi ben takrar uyuyup uyanana kadar böyle olmus
Solmaz-Papatya Nes7616 çatlamanın üzerinden 12 gün geçmiş oluyor 12 günde çok koyu olması gerekiyor mu bilemedim regl döngüm 27 çünkü