Banada pazartesi yatış verdi doktorum suni vericek 🤭Ablamda iki cocugunu suuni sanciyla dogurdu ve cok hizli oldu dort bes saat icinde kucagina almisti cocuklarini. Kotu hikayelere cok odaklanmayalim kizlar bende biraz korkuyorum ama birr gun surecek diyerek kendimi sakinlestiriyorum.Rabbim kolaylik versin hepimize.Umarim suniyle doguverirler.