Civciv53 canım yaklaşık bir ay önce benim de gece fitil koyarken elime sert bişey geldi aynı senin gibi. Hatta emin olmak için bi kez daha parmağımla yokladım oradaydı. Hemen eşimle acile gittik korktuk. keşke gitmeysedim dedim ben pişman oldum. Tabi seni yönlendirmek istemem. Ama sabaha kadar mesai saatini bekledik normal ultrason sırası aldırıp baktılar, rahim ağzı 29 çıktı, sonra bi ebe serklaja baktı spekülomla, normal deyip gönderdiler. Sonuç olarak bişey çıkmadı ve sabah fitil koyarken de o sertlik kaybolmuştu. Kendime kızdım en azından sabahı bekleyeseydim kaybolduğunu görünce gitmezdim hastane köşelerinde rezil olmazdım diye.. Ertesi gün serklaj yapan doktoruma gittim, açılma vs hiç bir sorun yok, sonrasında ipi tutup kesebilmek için ucunu biraz uzun bıraktım bir ihtimal o ucu değmiş olabilir dedi.