Lykiav evet evet kanda çıkar 5 üzeri ise hamilelik var demektir ama ikinci çocuk diye üzülmeyin belki zorlanırsınız biraz ama alışırsınız isteyen ama olmayan çok insan var böyle düşünerek kendinizi de karnınızda ki bebeği de üzmeyin. İlk evladım oldu doktorlar bir daha çocuğun olmaz asla dedi ama 20 haftalık hamileyim ve eşimden ayrılıyorım yine de üzülmüyorum. Rabbm rızkını bereketini kolaylığını verir. Hangimiz kolay büyüdük ki ikiz üçüz büyütenler var zaman geçiyor güzel düşünün ❤️❤️