Prensesezgi 34+5 kızlar vakit hiç geçmiyor 30 dan sonra çabuk geçiyor derlerdi ama bana günler çok uzun geliyor benim gibi sabırsız olan var mı ? 👶🏼👶🏼
Elaninannesi Prensesezgi Evet ya kesinlikle zaman geçmiyor 37+3 olduk ama ne bir sancı ne bir kasılma var bakalım ne olacak dediğin gibi zaman da geçmiyor çok sabırsızım ben artık 😑
Burcuk Prensesezgi başlığa bakar bakmaz deme öyle mukaddes deme öyle diyesim geldi 🙂 31e kadar hızlı geçti çok şükür.. okula git gel kafa dağıldı. Bugün 15 tatil başlayacak inşallah zaman yavaşlamaz 😬
Seymabal41 Prensesezgi Sen 34 olmuşsun ne güzel biz daha 14+1 181 gün var Doğuma nasıl geçer birde bana sor Rabbim sağlık versin bizede evlatlarımıza da 😌🤰🏻🙈
Prensesezgi Burcuk off evde vakit geçmiyor bizde çok ağırlaştık. Haraket lerimiz azaldı nefesim darlanıyor yürürken vs .
Prensesezgi Demettka evet düşünme diyorlar bana da nasıl düşünmem Doğum psikolojisine girdim zaten nasıl doğacak doğurabilir miyim 😄 ilk Bebek olunca insan bilmiyor gerçi bizim toplum çok şey biliyor 🤪😁
Prensesezgi Seymabal41 İnan o zamanlar çabuk geçiyor 😀 bulantısı vs ama şimdi artık iyice büyüdüğünü hissediyorsun ya biran önce kucağına almak istiyorsun 😀
Mimiiii Biz de 37+3 🙂 gorev bitti izindeyim. Ama gercekten vakit gecmiyor... hareketlerim de kisitlandi. Bel agrisi cekiyorum. Sizde de var mi? Neler yapiyorsunuz bu son gunlerinizde?
Burcuk Prensesezgi Bu yıl şansıma hiç kar yağmadı İstanbul bahar yaşadı. Hep dışarı çıktım yürüdüm akşamları falan. Şimdilik memleket buz gibiymiş kardan okul tatil edilmişti o derece.. son 2 ay full ev görünüyor