Zeynepbb MMerve34 ben de 39+6 yım öğleden sonra randevum var ama doğum belirtim yok şuan sizi neden yatırdılar
Kcmnfatma MMerve34 hayırlı olsn cnm sağlıkla kavuş bebeğine inş kolaylıkla atlat hiç bişeyi kafana takma sadece bebeğini düşün kucağına aldığında herşey biticek
Zeynepbb MMerve34 nasıl gidiyor merak ettim benim de sancılarım başladı doktor yarın sabaha yatış verdi
MMerve34 Kcmnfatma Kcmnfatma saol canım inşallah şimdilik bebeği besliyorlar uyuyor yine hanımefendi sunıye başlanmadı
06_hb06 Rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla kucağına al inşallah ❤️🤲bizede çok dua et lütfen bizimde yakın dogumumuz🫣
Iremco12 MMerve34 suni sancı nasıl bir sancıydı adet sancısı gibi mi?Çok sevindim Lalah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin🤎
MMerve34 Iremco12 Saolun teşekkür ederim Allah herkesi yavrusuna kavuşturmayı nasip etsin ben bir suni bitmeden doğurdum 5 saatte açılmam çok hızlı ilerledi ama iki kere kordon dolandığı için zor geldi kızım son 1 saat çok zor du ama kavuştum 🤲🏻