hepoyleolurzaten__ Aras_momy bende şurada bekleyim yarın 12+1 oluyorum 😂 doktora gidicem öğrenirim inşallah
Cilginanne2bebeli68 Aras_momy bende ikili taramaya gidecem 2 hafta var inşallah bende o zaman öğrenirim kiz olsa bile de ogrenebilirmiyizki
imbrosmerve Aras_momy yani doktorum tahmin etti. 12+2ydi o zaman. 13+2de bir daha gittim yine aynısını tahmin etti. 16. haftamda kesinleşti, kızın hayırlı olsun dedi🥲💖🌸🤰🏻👼🏻
Gizem9688 12+0 da ultrasonda ogrendim. Gayet de net gördük. 12+1 de fetal dna sonucumuz geldi kesinleşti.
Cilginanne2bebeli68 tatlibebegim_ ikili tarama renkli mi bide cinsiyet nedir sizi kizda olsa belli edermi
Gizem9688 Cilginanne2bebeli68 yok normal ultrasonda gorduk. Renklide net degildi. Tabi erkek daha belli oluyor erken
mirayakmn Benim de bugun ikili testim vardi benim tahminde bulundu kız olabilir dedi sadece ama ense kalinliğı 1.88 miş doktorum korkulacak bisey yok haftaya kanda net bakarız dedi sizce riskli mi