Herkese merhaba,33 haftalık hamileyim fakat bebeğim en başından beri çok hareketli bir bebek değil yani dışarıdan duyduğum ya da internette izlediğim o hareketli videolar gibi asla oynamıyor sakin sakin arada ben buradayım diyor öyle sert çılgın hareketler yok :) bu da beni tedirgin etti sizin hareketleriniz nasıl böyle sakin bebeği olanlar var mı :)