ozkangulkilic Yola yürürken dahi sürekli tıkanmaya başladım. Çok fazla kalp çarpıntısı nefes darlığı yaşıyorum sizce normal mi ? Bu arada demir eksikligim vardı halen ilaç kullanmaktayım alakası olur mu bilmiyorum
HamileBeyza ozkangulkilic 33 haftalığım ben de aynı. Göğüs hastalıklarına bile gittim nabzım 120 çıktı kansızlıktan dolayı dedi. Serum da aldım ilaç da kullanıyorum düzelmedi hala. Çözümü kan değerlerini düzeltmek ve düzeltene kadar mahkumuz buna galiba😭
Asure123 ozkangulkilic o haftalar bende de oluyordu çünkü bebek artık çok yukarıda. Birkaç haftaya geçiyor merak etme. Bebek yavaş yavaş aşağı inmeye başlıyor ve çok rahatlıyorsun
Gul2727 ozkangulkilic bende 27.5 haftalık ve bunlar bana da oluyo çarpıntım oldu bugün elim ayağım titredi tansiyonum düşüktü gece nefes darlığım başladı ve bu saate bile nefes darlığında uyuyamıyorum 😣 çok zor gerçekten