Anneyim5818 hayır sakın sünnet ettirmeyin. Zaten doktor uyarıcaktır sızı dogunca. Ciddi cerrahi bir işlem. Sünnet derısını kullanıyolar yama yapmada yoksa ciltten alırlar. Oğlum oyle dogdu 1bucuk yasında 3 saatlık amelıyat oldu. Iyı doktor bulun. Cocuk cerrahı gereklı. Tek seferde hallolur inşallah. Doktor cok onemli. Korkmayın geçiyor çaresi olan birşey ama yıpratıcı. Sakın ha sünnetli doğdu yok oyle oldu boyle oldu diyenleri dinlemeyin en iyi bilgiyi doktordan alın. Sünnetide amelıyat esnasında yapılıyor zaten. Ama dedıgım gıbı sondalı vs geçiyor bıkac gun. Oyle basıt 15dk sunnet ettırın geçer gibi degil. İleride cocugu bile olmaz dendı bıze dogru ıslem yapılmazsa ısın boyutunu sız anlayın. Tekrar geçmiş olsun🌺🙏🏻