gizem-cbn Kızlar 27 Şubat’ta doğum yaptım spinal sezaryenle. Karnım da yapıştırma dikiş yapılmış. Her geçen gün ağrım azalıyor. Ama yan yatmayı özledim. Ne zaman yattınız? Bi sorayım dedim
Minigiim-vebenn52 gizem-cbn 25. Günden sonra falan yan yattım ben ne olur ne olmaz diye şimdi 44 gün yüzüstü yatabiliyorum çok şükür çok özlemişim 😂😂
Mug35gls gizem-cbn ben de doktoruma sormuştum doğum sonrası:) yan yatmanda problem yok demişti. Sadece biraz zor oluyor iç organların sağa sola düşüyormuş hissi ile hafif bir ağrı oluyor. Ama zararı yok bunların. Hafifce bir yastıkla destekleyip yatabilirsin
gizem-cbn genc2kizannesi yaa bak sevindim bian ağrım baya azaldı zaten de işte yan yatmayı deneyince karnım sarkınca ağrıdı 😭😭
genc2kizannesi gizem-cbn 8-10.gününde baya bi iyileşmiş olursun istedigin gibi yatabilirsin ama ben halen kalkarken zorlanıyorum desteksiz kalkamıyorum içim acıyor
gizem-cbn genc2kizannesi bende öyleyim birinin elimi tutması lazım onun haricinde iyiyim bide ayaklarım çok şişti ya
gizem-cbn mrsmom_ ben hâlâ eşimden destek alıyorum birinin elimden tutması lazım yoksa ıkınma olunca karnım acıyor. Doktor dikişin iyi tutmuş açılmaz diyor ama korkudan ne yapscapımı şaşırıyorum