Aden17 önceki postta da yazmıştık zaten. Lütfen kafanıza takmayın. Hamileliğinizi stresli ve üzüntülü geçirmeyin. Bu size de bebeğe de zarar. Lütfen yapmayın 😢 Çok kişi geçeceğini söylüyor. Aynı durum bende de var. İster istemez bu konuyla ilgili postlara ben de bakıyorum elbette. Ama duadan başka çare yok. Allahın izniyle geçer merak etmeyiin, takip edin durumu yeter. Komik şeyler izleyin, bol bol gülün. Bebeğiniz de mutlu olsun 💙