Sihirlimom
Koncuy69
Öncelikle teşekkür ederim ilgilendiğiniz için❤️ ben doğum yapalı 37-38 gün falan oldu içerden baya yırtıklarım vardı dün bi kontrol edeyim dikişleri dedim, parmağımla yokladım şükür dikişle alakalı bi sertlik vs gelmedi elime dikişler geçmiş ancak parmağıma sert bişey geldi daha ilerisinde o kısmı yokladım bu ne diye, küçük bi delik var işaret parmağımın bi kısmı girecek kadar onun etrafı da boşluklar içinde. Yani şöyle ifade edebilirim daha net olması için 🌋 böyle yanardağı ters dönmüş şekilde düşünün etrafı da boşluk. Yani o boşluklara parmağımı ittirdiğim zaman biraz gidiyor sonrası kapalı. Bu normal mi sizin de böyle mi oldu acaba. Biraz komik izah etmiş olabilirim ama başka aklıma gelmedi örnek😅 çok endişelendim acaba doktora gitsem mi diye düşündüm ama bişey yok normal diyip gönderir mi diye de düşündüm