Elula inşallah canım uzulme çok şükür sağlıklısı ki normal şartlarda hamile kalabiliyorsun ilk gebekigimde bnimde boş gebelik olmuştu 8 haftalık kürtaja girmiştim ama hiç isyan etmedim hep dua ettim rabbim nasıl ederse 3. Çocuğumu doğuracam 26 haftalık oldum 2 oğlum 1 kızım olacak inşallah dua et üzülme kendini fazla yorma