Kızlar ben şeker yüklemesi yaptırmadığım için doktorum sağlık ocagından tokluk şekerine baktır dedi bugünde aç gidip ilk kan tahlili verdim sonrada bana ordakı hemsıre ıste 2 kutu meyve suyu ıc dedi bide simit yedim yarım saat sonrada olcum yaptı 186 cıktı ay cok yuksek falan dıyor yanı yuksek mı gercekten o kadar meyve suyunu kım ıcse yukselır dıye dusundum bende