Nlnmtn ilk gebelikse çok normal canım ben ilk kızımda 24 haftadaydım hissettiğinde 2. Hamileliğimde 14 de başladım hissetmeye sakin ol ve bugünlerin tadını çıkar hissetmeye başlayınca 1 gün kıpırdamasa bişey mi oldu endişesi duyuyorsun vakti gelince başlar kıpırtılar 😁🥰