fLzz3 benim de o haftalarda olurdu, bebişin büyüyor olması ile ilgili bence, yatarken falan hapşıramazdım asla bütün karnım kasılırdı. Ama sonra yavaş yavaş geçti, herhangi bir enfeksiyonum ya da sorunum da yoktu. Ama içinizin rahat etmesi için en güzeli doktora sormak tabi