Kızlar 14 haftalık hamileyim ama hiç iştahım yok yemek zar zor yiyoyorum iştahlı iştahlı kesinlikle yediğimi hatırlamıyorum ama normalde çok yemek yiyen biriyim canım bişeyde istemiyor aşermiyorum bile çok az yiyorum kalkıyorum sofradan normal değil bu bence 😞