Semradmrky Kızlar eşimle bir türlü anlaşamadık isim konusunda kız bebeğimiz olcak ve karar veremiyoruz sizce mila mi mira mı ? Ben Nisan istedim ama eşimi ikna edemedim 😂 başka isimler arıyoruz
nergisog Semradmrky canım benimki erkek. Ama eşime kız olursa mila koyarız dedim. İsim ona tuhaf geldi. Biz çok duyulmamış kulağa hoş gelen isim arıyoruz. Ama erkeklere bu isimler tuhaf geliyor 😀 ayşe fatma hayriye koymak istiyorlae herhLde 🤣
Krasivyy Semradmrky onlar o kadar çok duyuldu ki bence başka bakın eliz elisa esila asya falan güzel ben kızıma asya koyucam inşallah babası alya diyo ama bakalım
Semradmrky Fadiiiik sanki bende mira istiyorum gibi ama allahım eşim öyle seçici ki resmen soyismine kadar uyumlu mu diye bakıyor bide nedense tek isim olcak diye tutturdu 😄
Semradmrky Krasivyy canım diğer söylediklerinde çok var aslında hep güzel isimler kapılmış herkeste bunlar şuan boşta ve nedense bu sene kız senesi ben geç kaldım isim konusunda 😂
BegmBulemYksel Biz Elis Mira koyduk kızımızın adını babası Mira istedi bende Elis 😊😊 Allah'ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize