Sulemrullah Peçeteyle kuruladığımda çok açık bir pembelik geliyor bu nişan mı? Yoksa vajinam tahriş mi oldu acaba. Dün nst ye girmiştim sancı çıkmadı 39+4 üm. Bilgisi olan var mı?