Elanurx___ Balıkesir de düzgün temiz hastane önerebilcek var mı doğuma 3 hafta kaldı gittimiz doktorumuz 30 bin TL istedi daha uygun düzgün önerilecek hastane varsa lütfen yardımcı olun
Umay7 Bekledigimmucizemm bende doktorumu değiştirip Sebahattin beye geçmek istiyorum fakat geç kaldım mi bilemedim 33. Haftadayim birde ulaşılabilir bir doktor mu numarasını veriyor mu acil durumlar için
Bekledigimmucizemm Mommybabyy dahil değilmiş sanırsam detaylı bilgi almadım ama onlarla muaneyle ortalama 20 bini buluyormuş
Mommybabyy Bekledigimmucizemm 10 gün içerisinde muayene ücreti almıyolardı daha dün muayene oldum haftaya doğumum oluck muayene ücreti almazlar umarım
Bekledigimmucizemm Umay7 bende 34. Haftada geçtim geçen hafta yani çok ilgili herşeyi anlatıyor bebeği gösteriyor renkli bir şekilde ama nurmarasını almadım 2 hafta sonra çağırdı o zaman alacağım ondan sonra da doğum olur zaten
neseald Umay7 ben de son zamanlar Sebahattin Beye gectim Edremitten gidecegiz dogumu orda yapacağım bana numara verdi istemeden, her hafta nst yi atmami istedi, ilgili bir doktor ama yogun sanki
Umay7 Bekledigimmucizemm inşallah bende memnun kalırım cuma günü için randevu aldım numarasını da sorayım