Elif1147 kaçış yok.bende inanamamıştım korka korka bekledim bekledim en sonunda bari yapayım ne olacaksa olsun dedim idrar testi yaptım idrarımı damlatır damlatmaz iki çizgi de değişti ona da inanmadım doktora gitmeye korktum bu sefer ama mecbur gittim . Ultrasonda görünce ağladım resmen. 35 haftaya geldik şimdi çok şükür mutluyum artık geçti ama kabullenmem çok uzun sürmüştü