Dilaralemdar Tunzaliee Ne güzeell🙃🙃 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsinn inşallahh bizlere de dua ett😇😇❣️❣️
Eflatun65 Bnmde ilk 31 çıktı 2 gün sonra kan verdim 102 çıktı inşallah bnmkide sağlıklı gebeliktir pcos mantar var 2 yıla giricez hamilelik hiç olmuordu bıraktım rabbime bianda hamile kldim bu durumu yaşayan varmı
hepoyleolurzaten_ Tunzaliee var var adetin geçtikten sonra dahada koyulaşır benim adetden 1 gün geçmişti o kadar net diyildi hiç😀İnşAllah vardır ve sağlıklıdır.Endişelenme kan ver sonrada doktora gidersin
Snemrcan Tunzaliee ne sıklıkla ilişkiye girdiniz regl bittikten sonra bütün ay mı sadece yumurtlama dönemi mi
Tunzaliee Snemrcan yok ben hiç takib etmedim yumutlama falan. İlk hamileliğimde de takib etmemişdim. Adet bitdikden 2-3 gün sonra oluyo birlikdelik haftada 3-4 kez
Beyzatls Tunzaliee benmde senin gibi silik çıktı 20.günde test yaptım 2 bucuk haftalık dedi kan değeri 65çıktı bekleme geçmesini yaptır
Tunzaliee hepoyleolurzaten_ inşAllah. İlk hamileliyim düşükle sonuçlandı inşAllah bu defa sağlıklı olur❤️
hepoyleolurzaten_ Tunzaliee amin canım kendini yorma dinlen tutunucağı varsa tutunur.Doktorunla iletişimde ol yani kanama vs olmasın ama olursa yani