Esraksrt benim çok aşırı gaz sancım oldu göğüs hassasiyeti her ay regle yakın oluyor zaten ama bilemedim bekliyorum inşallah Allah nasip etmiştir hepimize. Acilde betaya bakıyorlar mı daha erken olduğu için işten izin alıp gitmek istemiyorum ama acil bakarsa hafta sonu merak ettim ben de tahlil yaptırayım 🥹