Betul-97 aslında ayin 12 de randewum var bn merak ediyorum ne olduğunu değerin ve enfeksiyon var ilacda almm gerek ama bı yandan gtsemmi gitmesemmi bilemedm aynı doktr zaten imkansz olduğu için hangi odaya gidersem başka doktr bakar zaten de işte gtsem bosami acaba diye düşünüyorum birde msj gelmedi sadece küçük barkod verdi tarih diye onu bekleycm olmadi