Selaam bizim haziran sonu doğum görünüyor ilk bebişimiz eşim ve arkadaşlarımız 5 aile ağustos ayında otel ayarladık 2 aylık olmuş olcaz o dönem eşim çok pimpirikli hasta olur birşey olur diye korkuyor bende tam tersi en rahat olacağımız dönem olduğunu düşünüyorum hem bizede iyi gelir ☺️ daha önce bu aylarda tatilen giden oldu mu? Varsa Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ☺️