Kızlar 10 haftalık hamileyim . Bebeğim şuan çilek kadarmış 🤩ama belirtilerim azaldı karnım hiç çıkmadı daha . Bazen korkuyorum endişeleniyorum sanki hamile olmadan önceki halim gibiym bmyle oluncada tedirgin oluyorum. Sizlerdede böylemi. Çnkü önceden çok küçük diyorrdm fakat çilek kadar olmasının yinede belirtisi olur gibime geliyor.