Ben de 34+5 im kızlar. İlk kızım da sezaryen olduğum için bunda da öyle olacak. Doktora bugün her şey yolunda giderse ne zaman alırsınız dedim, 38 i görmek isterim martın son haftası dedi. Doktora da uygun olursa ben 27 Mart isteyeceğim. İlkin de genel anestezi olmuştum bunda spinal mi olsam diyorum, doktorum tavsiye ederim spinali dedi, iğneler artık çok ince baş ağrısı eskisi kadar olmuyor dedi. Ben de henüz karar veremedim o konuda çünkü hem kalple ilgili bir sorunum hem de migrenim var.