Tubissyy Civciv_ 36+1 Mart sonu gibi olacak doğumumuz normal bekliyoruz sağlıkla kavuşalım inşallah 💙
Bircanm Civciv_ şimdiye kadar hiç heyecan yoktu dün takvime bakarken en fazla 15 günümün kaldığını görünce heyecan başladı 🤭 36+5 haftalığız sezeryan olacağım ama hala günümüzü alamadık haftaya randevum var o gün verir diye düşünüyorum doktor 😂
Civciv_ Bircanm seninki biraz geç vermiş sankim tarih olayını 😅bizim 36. Haftada belirlendi 4 günde bir randevu veriyor
FatSon9993 Civciv_ bizde rabbim izin verirse normal doğum bekliyoruz 16 günümüz gözüküyor ne zaman gelecek 4gözle beklemeye devam rabbim hayırlı doğumlar sağlıklı evlatlar versin inşAllah🤲🏻
Bircanm Civciv_ bana 2 haftada bir gel diyo daha 😂 haftaya 37 olcaz bir zahmet versinler artık 😅 devlete gidiyorum o yüzdenmi bilmem
anneoluyorum21 Civciv_ 37 de yapalım dedi doktor ama doğumu tetikliyormuş diye duydum bikaç yerden tereddütte kaldım