zeyneperdemir Merhaba çevremdeki birisine uyuz teşhisi koyuldu çok temas etmedik ama bende de kaşıntı var doğurmama bi 10 gün var ve çok ciddi kaşıntılarım artmaya başladı ama uyuz muyum bilmiyorum dediğim gibi çok temas etmedik. Sizce hamilelikte kaşıntı normal midir, yada uyuz olan varsa geçirmek için ne kullandınız lütfen yardımcı olur musunuz ? 😕
elmaelmaelma Hamilelikte kaşıntı olabiliyor da buradan aldığınız fikirle hareket etmeyin. Uyuz da olabilir sonuçta. Doktora gidin mutlaka, uyuzsa ona göre tedavi verir. Aylarca uğraşanlar var, eğer uyuzsa doğuma kadar ancak hallolur belki.