Nnoktaa Şu an ruh halini anlatan bir şarkı sözü yazmanı istesem bu ne olur? 😄 Ben başlıyorum.. Uykusuz her geceeeeee yorgunnnn ölesiiyeeee sabahlarım bazen günlerceeee.. (Şarkının sadece bu kısımları beni anlatıyor) 😂 Hadi sıra sizde 😬
Ezel16 Nnoktaa Şuanda burası yağmurlu direk aklıma bu şarkı geldi 🥰☔ Zeynep Bastık & Can Ozan (Toprak Yağmura) Toprak yağmura Ben sana aşık olduk yeniden İmkansız gibi görünen bu mesele Girdi aklıma her gece tanıdık bir melodi Sen miydin sebebi? Söylesene
tugcesakzci Nnoktaa Uykular Haram Oldu, Gençliğim Bak Talanda Oldu Çok Sevdim Yalan Oldu Zalım Geceleeer…. Temalı şarkımız
denizalismom Nnoktaa Hadi geliver, hadi gülüver Mini mini, mini minnacık Hadi geliver, hadi gülüver Mini mini, mini sevdacık.. 😍
Aybarssmom_ Buray - Olmuşum Leyla Oğlum beni Leyla etti 😅😍 Sen güneşin doğuşu gibi bekledim sabaha kadar Sen ilacı her çilenin gel sormadan Yandım bir bakışla bu nasıl endam Aldı aklımı o gözlerin derya Ah ben hasretinden olmuşum leylaa
AdaKaranfili Nnoktaa Gül renginde gün doğarken Boğazdan gemiler usulca geçerken Gel çıkalım bu şehirden Ağaçlar gökyüzü ve toprak uyurken Dolaşalım kumsallarda Çılgın kalabalık artık uzaklarda Yorulursan yaslan bana Sarılıp uyuyalım gün batımında..🌞🏖️🎼🎵🎶 // Tatile ihtiyacim var ve mayis , haziran aylarini iple cekiyorum. Tatile memlekete gidiyoruz. 1 bucuk ay insallah ki cocuklar firsat verirse dinlenicem.
Nariye007 Yorgunum dostlarım, yorgunum artık Vefasız yıllara dargınım artık Yorgunum dostlarım, yorgunum artık Vefasız yıllara dargınım artık 😀😀😀😀
biranne__ Nnoktaa aklıma tek bu geldi bir bebek reklamında çalıyordu😅 Elleri ellerime, gözleri gözlerime Saçları saçlarıma, karışan Bir sen olsan Elleri ellerime, gözleri gözlerime Saçları saçlarıma, karışan Bir sen olsan
Esma-12 Nnoktaa Be olurdu ömrümce çocuk kalsaydım ne hasreti bilirdim nede dertleri hiç kimse dünyama girip yıkamazdı oturup ta ağlamazdım tüm geceleri. umudum yıkılmaz yıkan olmazdı, inanıp ta sevdiklerim zalim çıkmazdı,acılar kalbimi böyle yakmazdı ne olurdu ömrümce çocuk kalsaydım gurbetteyim 3 aylık hamileyim ben dahil evdeki herkes salgına yakalandık bir yudum su verenimiz yok. annem var ama uzakta hepsi