RM0 Kızlar 36+0 haftadayız ama doktor önde gidiyor dedi nst de dün hafif sancılarım çıktı böyle olan varmı dünden beri de kasığımda sol ağrı var daha erken diye düşünürken böyle oldu 🥺😭
RM0 _ruyaninannesi_ uyuyunca geçti fakat gece hiç uyutmadı doğum sancısı böyle değilmiş belim ağrıyor regl ağrısı da yok galiba yalancı sancı sürekli oluyor geçiyor daha olmuyor
Mkatugbas Dinlenince yahut dus alinca geciyorsa yalanci sanci diye biliyorum. Tavsiyem hep sol tarafa yatin bir sey kalmamis zaten. Benim 37+4 nasipse cuma dogumum var su zamana kadar ilk iki ay haric hep yatarak dinlenerek gecti.