AlparslanYusuf kimisinde oluyor kimisinde olmuyor benim suyum sızınti seklindeydi birden gelmedi kahvalti yaptik esimle masayi topladim sonra tv izliyoduk esime dedim ben bugun dogurcam dedi git isine sacmalama daha dur dedi kalktim mutfagi toplamaya bacagimdan akan bir sicaklik hissrttim sonra hemen hazirlandim dusa girdim gittik test yaptilar bebegin suyu dedilrr yatirdilar suni sanci verdiler hic sancim yoktu benim 1 saat sonra kese kendiliginden patladi tamamen 😀