ldmzki Kızlar merhaba bir şey merak ediyorum adet günüm uygulamaya göre yarın İlk defa bugün renk sancısı çekip regl olmadım 2 kez gün içinde yaşadım hatta adetim geldi kesin bu sancıyla ilaç alayım diye düşündüm ama tık yok Gebelik olabilir mi acaba?
Nuur2124 ldmzki parol harici ilaç alma canım regl ile ayırt edilmeyecek ağrılar diyebilirim🌸🥲ama test içinde biraz bekle bir hafta kadar filan olmadı kan ver
Bengum ldmzki canım ne kadar heveslendik o kadar hayal kırıklığı oluyor sen gebelik diye heves eder heyecan olursun ama 2 gün sonra adet olursun üzülürsün ben hep böyle oldum o yüzden akışına bırak umarım hayırlısı olur
Bengum ldmzki bir de adet gelmezden 2 gün evvel falan aslın da idrar da hafif kanlar oluyor gebelik testi için pet bardağa idrarımı yaptığım da fark ettim çok az kanlar oluyor dikkatli bakılması lazım
Rmys0000 Olabilir ilk zamanlarda adet dönemin gelipte hamileysen adet olacakmışsın gibi ağrılar oluyor ben de olmuştu en azından
yeni-annelik ldmzki bende adet olucam diyordum hep adetten 3 4 gün önce gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıkmıştı sonra adet günümde gidip kan vermiştim betam yüksek çıkınca hamile olduğumu öğrenmiştim