Neclaengin13 bence o doktor sezaryen için bahane arıyor gibi biraz. Farklı bir doktora daha görün en mantıklısı o. Ben gebelik şekeri çıkıpta erkenden bebeğini alacağız diyen bir doktor görmedim daha duymadım kimseden öyle bir şey. Ve sezaryenden korkma benim de en korktuğum şeydi asla yapmam, diyordum zorunlu sezaryen olmak zorunda kaldım. Bugün 34 günlük olduk ve ben hiç ameliyat olmamış gibiyim 🙏