Zhra42 acile gitmiştim salgından dolayı doktor gebelik varmı dedi bilmiyorum dedim bta istedi 1.20 çıktı o doktordan Allah razı olsun gebelik olabilir geç döllenme olmuş olabilir dedi bekle 1 hafta adet olmazsan gel dedi bende adetim geçince test yaptım silik çizgi çıktı sonrasında doktora gittim beta verdim yani demem o ki internette de negatif çıkıyor diyor ama ben ilk 1.20 ile hamile olduğumu tahmin edip öğrendim