MMerve34 öncelikle 21 gün oldu 2. Doğumumu yapalı, 38+5 te kontrole gittim 3 cm açılmam vardı. Bebeğin suyu azalmış 3 4 gün götürür dedi dr. Bende öyle deyince doğurmak istedim kısaca yatışım yapılıp suni sancı verildi ve çok şükür kızımı kucağıma aldım🩷 Yani zorluğa gelince ben daha kolay olur diye düşünmüştüm beklediğimden zor oldu benim için ama her doğum farklı sizin doğumunuz çok daha kolay olsun Allah’ın izniyle 🤲🏼🌸