Edanur48p Erkenden sancısı olupta hastaneye gidip sancıyı durdurup, ciğer geliştirici iğne yaptıktan sonra, erken doğum yapan oldu mu
Gmzydn Edanur48p ben suanda 27+6 günlüğüm 4 gündür hastenedeyim sancımı durduramıyolar ama Allahtan açılmam yok henüz ilaç tedavisi uygylanıuo serum falan
Halimeo Edanur48p ben 35+5 ciger geliştirici kullandım ondan iki saat sonra sezeyana. Alındım sancım acilmam vardı bide bebek tersti 2200 doğdu iki hafta kuveze kaldı
Filiz_1907 Brcbbr benimde 36+1 bende de samcı çıktı açılmam yok sabah tekrar nstye giricem ona göre sezeryan yapacağım sancım varsa banada doktor ciğer geliştirici iğne verdi oldum
umrumdadegil _Tazeanne sancım oldukça hastaneye gittim aralarda sık sık ama onun harici haftada bir girdim hep doktorum öyle çağırdı doktor ne zaman sancım olursa gel demişti
_Tazeanne umrumdadegil ya bendede sancı çıktı iki gün yattım hastanede taburcu oldum 3 günde bir gidiyorum nstye ama her gidişimde alttanda bakıyolar 😕😕 sizede her gidişinizde baktılar mı çocuk gelmese bile elle muayene olmaktan gelecek
umrumdadegil _Tazeanne evet sürekli elle muayene oldum ama doğumu tetiklemedi. Alışmıştım artık git soyun aç 🤣